524 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

تصادف با اجسام ثابت و جبران خسارت توسط بیمه ثالث

تصادف با اجسام ثابت - بیمه خانه

تصادف با اجسام ثابت و جبران خسارت توسط بیمه ثالث، بله در صورت برخورد وسیله نقلیه شما با اجسام ثابت راننده خودرو مقصر حادثه شناخته شده و خسارت وارد شده توسط بیمه شخص ثالث وی پرداخت می گردد. زمانیکه با اجسام ثابت مانند تیر چراغ برق، گاردریل، چراغ راهنمایی و رانندگی، علائم رانندگی و… متعلق به سازمان های مختلف مانند راهنمایی و رانندگی، شهرداری و … برخورد می کنید به علت مقصر شناخته شدن باید خسارت وارد شده را به سازمان مربوطه پرداخت نمایید. بیمه شخص ثالث علاوه بر اینکه خسارات مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث را جبران می کند، خسارت برخورد با اجسام ثابت را نیز تحت پوشش قرار می دهد. لذا در صورت حادثه با اشیاء ثابت جبران خسارت را تا سقف تمشخص شده عهده دار می شود.

سقف خسارت پرداختی در تصادف با اجسام ثابت

سقف خسارت در چنین حوادثی برابر با تعهد مالی خریداری شده در بیمه نامه است. به عنوان مثال در صورتی که حداقل پوشش مالی یعنی 20 میلیون تومان تعهد مالی برای بیمه نامه خریداری شده باشد، شرکت بیمه تا سقف 20 میلیون تومان متعهد به پرداخت خسارت می باشد. لذا در صورتی که خسارت وارد شده بیشتر از سقف تعهد مالی بیمه ثالث خودرو باشد پرداخت آن بر عهده بیمه گذار است.

دریافت کروکی برای دریافت خسارت در برخورد با اجسام ثابت

دریافت کروکی و گزارش پلیس برای دریافت خسارت الزامی است. همچنین کارشناسی از سازمان مربوطه برای کارشناسی خسارت وارد شده فرستاده می شود و گزارشی را تهیه می نماید که آن گزارش نیز برای شرکت بیمه ارسال می گردد.

مقاله قانون  خسارت برخورد با خودروی گران قیمت را مطالعه نمایید.

خرید اینترنتی بیمه از سامانه بیمه خانه

بیمه خانه سایت خرید آنلاین بیمه است. در سامانه بیمه خانه انواع رشته های بیمه ای مانند بیمه موبایل،    بیمه مسئولیت،    بیمه آتش سوزی منازل،    بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیلی سامان،    بیمه آسانسور و … همراه با ارسال رایگان ارائه می گردد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات