3,781 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان چه مدت است و چه پوشش هایی را شامل می شود؟

دوره انتظار پوشش های بیمه تکمیلی سامان

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان چه مدت است و چه پوشش هایی را شامل می شود؟ ، منظور از مدت انتظار  در بیمه های درمان تکمیلی چه خانواده و چه گروهی مدت زمانی است که شرکت بیمه پوشش تعیین شده در بیمه نامه را جبران خسارت نمی کند. به بیانی دیگر شرکت های بیمه به علت مدیریت ریسک و جلوگیری از متضرر شدن خود برخی پوشش ها مانند پوشش زایمان و نازایی را مشمول دوره انتظار می کنند. به این ترتیب بیمه شده نمیتواند هنگام بارداری و یا زمانیکه متوجه نازایی خود می شود اقدام به خرید بیمه نامه کند. 

چه پوشش هایی در بیمه تکمیلی سامان دوره انتظار دارند؟

در بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی بیمه سامان پوشش های زایمان و نازایی به علاوه بیماری های مزمن مشمول دوره انتظار می باشند.

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان چه مدت است؟

دوره انتظار در پوشش زایمان و بیماری ها

 مدت انتظار برای پوشش های زایمان و نازایی در بیمه درمان انفرادی یا همان درمان خانواده شرکت سامان 9ماه و در بیمه های گروهی از 250 نفر تا 1000 نفر 6 ماه می باشد. در بیمه گروهی تا 250 نفر این مدت به 6 ماه کاهش می یابد. 

همچنین مدت انتظار برای بیماری های مزمن 3ماه می باشد. 

بیماری های مزمن در بیمه تکمیلی سامان

بیماری های مزمن که در بیمه درمان شرکت سامان دارای مدت انتظار است عبارتند از: کاتاراکت، استرابیسم، پولیپ و انحراف بینی، جراحی سینوس، لوزه، جراحی قلب باز، نارسایی های مزمن کلیه، دیسک ستون فقرات ، پروستات، واریکوسل، میومکتومی و هیسترکتومی، سیتوسل، رکتوسل، آنتروسل و خسارت های درمانی ناشی از حوادث مربوط به ادامه معالجاتی که حادثه قبل از تاریخ شروع اولین پوشش بیمه برای بیمه شده اتفاق افتاده باشد.

بیمه تکمیلی انفرادی را از کجا بخریم؟

برای اطلاع از طرح های بیمه درمان شرکت سامان، پوشش ها، شرایط و خرید این آن ها از طریق لینک ذیل اقدام نمایید. 

بیمه خانه سامانه ارائه دهنده انواع رشته های بیمه ای مانند بیمه تجهیزات الکترونیک و موبایل ،   بیمه آتش سوزی،    بیمه بدنه خودرو،    بیمه مسافرتی،    بیمه مسئولیت مدنی،    بیمه آسانسور و..  به صورت آنلاین می باشد. ارسال انواع بیمه در این سامانه به سراسر کشور به طور رایگان صورت می پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »