716 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه تکمیلی دندانپزشکی

خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی، در همین ابتدای امر لازم است به این نکته اشاره ای داشته باشیم که بیمه ای با عنوان بیمه تکمیلی دندانپزشکی وجود ندارد بلکه منظور از این عبارت بیمه تکمیلی می باشد که علاوه بر پوشش هایی مانند پوشش بستری جراحی ویزیت و دارو  زایمان و …هزینه های مربوط به دندانپزشکی را نیز پوشش دهد.

البته لازم به ذکر است بیمه های درمان پایه مانند بیمه تأمین اجتماعی نیز هزینه های دندانپزشکی را تحت پوشش قرار می دهند. اما برخی محدودیت ها مانند عدم مراجعه به مراکز خصوصی و … داشتن این پوشش در بیمه های درمان تکمیلی البته در کنار سایر پوشش ها که پیش تر به آن اشاره شد خرید این بیمه نامه را امری منطقی می کند.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی سامان

همانطور که پیشتر ذکر شد بیمه درمانی تکمیلی که شرکت ها تنها برای پوشش دادن هزینه دندانپزشکی آن را ارئه دهند وجود ندارد و این بیمه نامه متشکل از مجموعه ای از پوشش ها با نامه بیمه درمان تکمیلی گروهی یا انفرادی ارائه می گردد. بیمه درمان انفرادی تنها توسط چند شرکت بیمه ارائه می گردد که شرکت بیمه سامان یکی از آن ها به شمار می آید.

بیمه سامان بیمه درمان انفرادی خود را در طرح های متنوعی عرضه می کند. پوشش دندانپزشکی نیز در این طرح ها با سقف تعهدات گوناگون عرضه می شود.

طرح ها
سقف پوشش دندان
طرح عقیق
1,000,000 تومان
طرح سرو
1,500,000 تومان
طرح سپیدار
2,000,000 تومان
طرح افرا
3,000,000 تومان

در جدول بالا تنها سقف تعهد پوشش دندان در طرح های مختلف بیمه درمان شرکت سامان ذکر شده است. لذا برای مشاهده کامل پوشش ها، آگاهی از حق بیمه و سایر شرایط وارد لینک ذیل شوید. 

بیمه خانه ارائه دهنده بیمه تکمیلی شرکت سامان

سامانه بیمه آنلاین بیمه خانه بیمه های درمانی گروهی و انفرادی شرکت بیمه سامان را به مشتریان خود به طور آنلاین ارائه می دهد. برای خرید بیمه نامه مذکور تنها کافی است سفارش خود را ثبت نمایید.

بیمه خانه همچنین انواع بیمه مانند بیمه عمر و زندگی، بیمه عمر یونیت لینک، بیمه آتش سوزی سامان، بهترین بیمه موبایل، بهترین بیمه مسئولیت، بیمه آسانسور و … را به طور آنلاین ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »