238 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

فریلنسینگ چیست؟ فریلنسر کیست؟

فریلنسینگ چیست؟ فریلنسر کیست؟| بیمه خانه

فریلینسینگ چیست؟ فریلنسر کیست؟ فریلینسینگ (freelancing) با تلفظ بریتانیایی فیریلانسینگ و تلفظ امریکایی فیریلِنسینگ با معنی لغوی آزاد کار است. همانطور که از ظاهر این لغت پیدا است فریلنسینگ به شغل هایی گفته می شود که افراد در آن در استخدام شرکت یا سازمانی نیستند و به تبع آن متعهد به جایی نبوده و برای خودشان کار می کنند. مانند یک نویسنده، طراح سایت، گرافیک کار و .. که البته در این مشاغل هم می توان برای کارفرما مشغول به کار بود و هم می توان به عنوان یک فریلِنسر به اصطلاح آقای خود بود و بدون تعهد به جایی برای خود کار کرد.  

تاریخچه لغت فریلنسر

مطرح است که اصطلاح فریلنسر در رمانی مطرح به نام آیوانهو به قلم والتر اسکات در قرن هجدم میلادی به صورت مکرر استفاده شد. در این رمان این لغت به جنگجویان قرون وسطایی اشاره داشت که بدون تعهد به ارباب خاصی و به صورت مزدور می جنگیدند.

امروزه این اصطلاح در مورد افرادی صدق می کند که بدون تعهد بلند مدت به شخص، شرکت یا .. و به صورت پروژه ای با دریافت مزد کار می کنند. به عنوان مثال یک طراح سایت، موزیسین،  عکاس و .. که در استخدام سازمان یا شخصی نیستند و در خانه یا محل کار خود برای سفارش یک فرد،  یک شرکت، سایت یا .. آن پروژه را در مدت زمانی انجام می دهند و مزد خود را دریافت میکنند.

مزایای فریلنسر بودن

مزایای فریلنسر بودن| بیمه خانه

ساعت کاری

یک فریلنسر ساعت کاریش دست خودش می باشد. می تواند به جای آنکه صبح زود کار خود را شروع کند و تا ظهر یا بعد از ظهر مشغول کار باشد این زمان را به کار دیگری اختصاص دهد و بعد از ظهر تا شب را به کار بپردازد. خلاصه دست شما به عنوان یک فریلنسر در خصوص ساعت کاریتان باز است اما توصیه میکنیم حتی با این امکان اصول کاری را حفظ کنید و در بهترین زمان برای کار خود وقت بگذارید.

محل کار

محل کار فریلنسر می تواند منزل وی، دفتر کاریش و یا هرجای دیگر که بخواهد باشد. در شغل هایی مانند طراحی سایت، سئو کار، گرافیک کار و .. حتی این امکان وجود دارد که فرد در سفر باشد و کار خود را هم انجام دهد. دست یک آزاد کار در انتخاب محل کار خود نیز مانند ساعت کاری باز است.

میزان درآمد

یک آزاد کار می تواند در یک ماه در صورت نیاز پروژه های بیشتری را قبول کند و یا در کارهای کمتری را بپذیرد و کمتر کار کند. در شغل های آزاد کاری معمولاً می توان درآمد خوبی داشت. 

جذب پروژه در فریلنسینگ

برای بازاریابی به عنوان یک آزادکار می توانید از راه اندازی وب سایت، شبکه های اجتماعی، تبلیغات و .. استفاده نمایید. سایت هایی مانند پونیشا، کارلنسر، حامی ورکس، انجام میدم جهت اتصال آزادکارن به مشتریوجود دارند که می توانید برای جذب پروژه از آن ها استفاده نمایید.

بیمه خانه چیست؟

بیمه خانه نیز یک سامانه خرید آنلاین بیمه است. شما می توانید انواع بیمه از جمله بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر، بیمه موبایل، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و زلزله و .. را از بیمه خانه تهیه فرمایید. همچنین می توانید قبل از خرید بیمه مورد نظرتان از مشاوران بیمه خانه مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات