2,584 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کارمزد بیمه عمر سامان برای نماینده ها چقدر است؟

کارمزد بیمه عمر سامان برای نماینده ها

قبل از پاسخ به سوال کارمزد بیمه عمر سامان برای نماینده چقدر است؟ بهتر است کمی درباره بیمه عمر توضیح دهیم. بیمه عمر انواع مختلفی دارد که عبارتند از بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه عمر ساده زمانی، بیمه تمام عمر و بیمه عمر مانده بدهکار، که جامع ترین آن ها بیمه عمر و تشکیل سرمایه است. بیمه عمر، رشته بیمه ای پر مخاطب در کشور های پیشرفته مانند ژاپن، کانادا، امریکا و … است. طبق آماری 36% مردم ژاپن تحت پوشش این بیمه قرار دارند. قسمت قابل توجهی از پرتفوی شرکت های اروپایی مطرح آلیانز و آکسا را بیمه عمر تشکیل می دهد. این موضوع در ایران کاملاً برعکس است و این رشته بیمه ای پرطرفدار در درنیا در کشور ما جایگاه مناسب خود را ندارد. البته در سال های اخیر پیشرفت هایی به عمل آمده اما جای کار بسیار دارد و یک بازار بالقوه در انتظار شرکت های بیمه ای مختلف است.

بیمه عمر سامان

بیمه سامان در چند رشته بیمه ای از شرکت های سرآمد به شمار می آید که یکی از آن رشته ها، بیمه عمر و تشکیل سرمایه است. بیمه سامان برای نماینده های خود در رشته عمر و تشکیل سرمایه طبق آئین نامه بیمه مرکزی 75% حق بیمه سال اول یا 0.3 سرمایه فوت طبیعی (هر کدام کمتر باشد) کارمزد در نظر گرفته است. نحوه پرداخت این 75% به این صورت است که 40% در سال اول و مابقی آن در سال دوم تا پنجم پرداخت می گردد.  به عنوان مثال کارمزد نماینده در بیمه ای با حق بیمه 3 میلیون تومان که سرمایه فوت 25 برابری یعنی 75 میلیون تومان در بیمه نامه لحاظ گردیده باشد برابر می شود با 2.250.000 تومان که 40% آن یعنی مبلغ 900.000 تومان در سال اول و مابغی در سال دوم تا پنجم پرداخت می گردد. در بیمه تمام عمر این کارمزد به 10% حق بیمه و در بیمه عمر مانده بدهکار به 5% حق بیمه کاهش می یابد.

کارمزد نماینده های عمر کد 54

نماینده های کد 54 تنها نماینده های فروش بیمه عمر شرکت سامان می باشند و طبیعتاً کارمزد کمتری نسبت به نماینده های جنرال این شرکت دریافت می کنند. کارمزد نمایندگان کد 54 معادل 60% آن 75% حق بیمه سال اول است. به این ترتیب در صورت فروش بیمه عمر با حق بیمه  مثلاً 3 میلیون تومان کارمزد 75% آن همانطور که گفتیم برابر با 2.250.000 تومان است و 60% آن برابر می شود با 1.350.000 تومان و به همین ترتیب در سال های بعدی پیش می رود.

خرید آنلاین بیمه

بیمه خانه یک سامانه مشاوره فنی و خرید آنلاین بیمه است. انواع  بیمه از جمله بیمه عمر ،    بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی،    بیمه مسافرتی،   بیمه شخص ثالث،    بیمه بدنه،    بیمه مسئولیت مدنی،    بیمه آتش سوزی و زلزله،    بیمه موبایل و.. را می توانید از سایت بیمه خانه تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات